Click Me Click Me

#8 Grafika/Graphic

Jak to bywa za każdym razem po "reaktywacji" jakiegokolwiek bloga - na następny dzień ukazuje się chociaż jedna nowinka. Tak z samej ochoty stworzyłem nagłówek, bez żadnego celu, więc czas na notkę! Mam nadzieję, że jest w miarę dobrze i osiągnąłem caałkiem niezły efekt po 6 miesiącach przerwy od wszelkich programów graficznych ;)
Tak, wiem, fryzura u góry jest bardzo płaska/kwadratowa(?), ale mi się to akurat podoba. Także czas na standardowe pytanie...


What do you think?
- - -
...Co Wy myślicie? :)

9 komentarzy:

  1. włosy ubóstwiam, ale nie wiem czemu ty masz zawsze takie płaskie nogi xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna grafika! Też podobają mi się włosy :)
    Dobrze, że wróciłeś, bo wspaniałe dzieła tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna grafika, zwłaszcza to futro ;D

    Nati_Avril11

    OdpowiedzUsuń
  4. So beautiful! Especially the faux fur! xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna grafika :)
    Mogę wiedzieć skąd bierzesz pozy? Sam rysujesz czy z internetu?

    OdpowiedzUsuń
  6. Znakomita graficzka. I to po takim czasie ... wow

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się futro, reszta mniej. Gratuluję powrotu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twarz mi nie pasuje, ale futro imponujące

    OdpowiedzUsuń